Deze veiling bevat o.a kantoorinventaris, met o.a. bureau's, tafels, stoelen, archiefkasten, computers van HP, gsm's , kantoorbenodigdheden, medische materialen, bedrijfskleding, keukeninventaris, vaatwasser Siemens, partytenten, watercooler, kerstdecoratie, fotocamera Samsung, projector Sharp, reclame lichtbak, etc
Kijkmoment: Vrijdag 4 maart tussen 13.00 en 16.00 uur.
Locatie: Frederikstraat 5, Hoensbroek
Afgifte: Vrijdag 11 maart, tussen 10.00 en 15.00 uur.
Locatie: Frederikstraat 5, Hoensbroek
Koper dient zelf te zorgen voor (indien nodig) demontage, voor gepast vervoer,voldoende mankracht, gereedschap en verpakkingsmateriaal.
Let op: er is maar één afgifte dag. Het is ook mogelijk de gekochte kavels te laten ophalen door derden. Deze moeten wel de proforma factuur kunnen overleggen.
Intracommunautaire levering BTW 0%: Buitenlandse kopers binnen de EU met een BTW nummer moeten op de afgiftedag een vervoersverklaring ondertekenen. Indien dit niet gebeurd moet alsnog terplekke de BTW worden betaald.
ALLE KAVELS ZIJN VERKOCHT!
In opdracht van curator Mr. H. Kikken van Kikken C.S. Advocaten.
Lunica Auction is niet de eigenaar/verkoper van de aangeboden goederen. Wij veilen en factureren als bemiddelaar in opdracht van de eigenaar/verkoper.